Selamat Datang.... Terima Kasih Kerana Mengunjungi Blog "HANYA SATU"

Thursday 19 September 2013

#~ Ruam Gatal...

Assalamualaikum... salam jumaat semua...  petang nnti terpaksa lagi berlari2 p tunggu bas..huhuuh... en.laki x ada.. en.laki ada kursus askar di kota kinabalu selama 8 hari...  selama itu jugak la aku kena naik bas pigi n balik kerja.. kalau bas tu ada 5 x apa jgak.. ini cuma ada 1 sahaja setiap 1 jam... kalau ketinggalan??? jawabnya... uuuwwwaaaaaa :''(
Haaa..tu la en.laki suruh belajar bawa kreta..x mau..takut la itu la ini la..huhuh... nak jadi datin je.. nanti bila anak2 da besar da sekolah..sapa nak antar?? time tu kenak en.laki sebok.. x kan la semua nak harap en.laki... masalahnya aku TAK BERANI.... huhuhuhu
Sebenarnya aku nak kongsi sikit masalah anak aku ni... staring aku ni ada penyakit pelik sikit.. tu na ruam gatal.. x tau la kenapa benda ni ble sangkut d badan anak aku... kesian tngok anak tergaru2 mcm munyet.. huhuhu.. makan ubat untuk tahan gatal.. tu pun bertahan selama 3 ari ja.. pas 3 ari c gatal tu timbul lg... aku x kasi da makan sepod2 ni..terutama telur...x akan kasi!!! gambar akan di kongsi..tp bukan sekarang ya.. hpon i x canggih..heheheh..sabar.....

No comments:

Post a Comment